Är du vårt nästa tillskott till teknikavdelning?
Är du en person som gillar att hjälpa andra, är en problemlösare i själ och hjärta och tycker det är kul att ständigt få lära dig nya saker – då är detta en roll för dig.
Vem är du?
Du är entusiastisk, lyhörd och en person som har en passion för problemlösning och teknik. Har god kommunikation och samarbetsförmåga och hög kundservice kompetens. Är en som trivs med att jobba i team och har fokus på att skapa kundnöjdhet. Alltid har en positiv inställning, är ödmjuk och har lätt för att hitta lösningar på tekniska problem.
För oss är din personlighet och drivkraft det viktigaste, men det är en fördel om du tidigare har erfarenhet av att arbeta som supporttekniker eller inom IT-branschen. Så om du vill arbeta i en dynamisk och spännande arbetsmiljö med möjlighet att utvecklas och utmana dig själv, sök!
Om tjänsten
Vi söker en passionerad och kunnig 1st line/2nd line supporttekniker som vill bli en del av vårt supportteam. Som supporttekniker hos oss kommer du att arbeta med att tillhandahålla teknisk support och användarstöd inom IT, skrivare, telefoni och mötesrum. Du kommer att spela en viktig roll i att lösa tekniska problem och hjälpa våra kunder att få ut det mesta av sin teknik. Du kommer att vara den första kunden kontaktar när de har frågor eller problem och du kommer att ha möjlighet att lösa problemen direkt eller eskalera dem till en högre nivå av support. Du kommer också att arbeta tätt tillsammans med vårt team av erfarna tekniker för att lösa mer komplexa tekniska problem och leverera högkvalitativ teknisk support till våra kunder.
- Microsoft 365
- Windows & Mac
- Klienthantering
- Nätverk
- Xerox Skrivare
- Workplace
- Telavox
- Mötesrum
Ansökan:
Start: Omgående
Omfattning: Heltid, 100%
Plats: Stockholm
Lön: Enligt överrenskommelse
Skicka in en ansökan till personal@kontorskraft.se så hörs vi vidare! Bifoga gärna:
- CV
- Personligt brev