08 – 587 196 00

Användare som tjänst

Ett supportavtal för dig som användare, både proaktivt underhåll och direktsupport vid behov.

Vi har högsta prioritet på att våra kunder känner att de kan få den support och stöttning som de önskar. Därför har vi utformat tydliga, enkla och trygga supportavtal för er som användare anpassade efter nivå på behov.

Offertförslag

Våra paketeringar

Användare som tjänst finns i tre nivåer anpassade och skalbara efter era underhåll- och supportbehov vilket gör att ni endast betalar för de användare som ska nyttja tjänsten.

Bas

Passar er som endast vill betala per ärende och kan vänta till nästa arbetsdag för återkoppling och lösning på ditt ärende/problem.

Support
Debiteras per ärende
Underhåll
Debiteras per ärende
SLA
Senast nästa dag

Standard

Passar er som vill ha delvis supportering av era IT-relaterade ärenden och är i behov av att få återkoppling inom 4 timmar.

 

Support
2 timmar fritt
Underhåll
Delvis täckning
SLA
Inom 4 timmar

Premium

Passar dig som vill ha högsta prioritet, säkerställa snabb hantering och support för dig och dina medarbetares ärenden och själv slippa oroa dig eller hantera IT-relaterade problem.

 

Support
Obegränsat
Underhåll
Obegränsat
SLA
Inom 2 timmar

Service och support i världsklass

Som kund hos oss ska du alltid känna att du får återkoppling och hjälp när du behöver det. Oavsett vilken paketering du väljer ingår därför alltid följande.

  • Hjälp via mail, telefon eller direkt på plats. Du kan välja hur du vill få hjälp precis som du vill, oavsett om du är mer bekväm vid mail eller telefon.
  • Fjärrstyrning via supportagent. Vi kan på distans hjälpa dig via en fjärrstyrningsagent vilket ger oss tillgång din datorvy och vi kan snabbt se och åtgärda problem.
  • Ärendehanteringssystem. Glöm bortglömda ärenden och oklar kommunikation. Vi registrerar och följer upp alla våra ärenden via ett ärendehanteringssystem.
  • Underhållsrapport. Månatliga rapporter om hur IT-miljö mår ger er förvarning om när det är dags att uppdatera och uppgradera utrustning eller mjukvara.
  • Säkerhet. Vi installerar säkerhetsskydd för att förebygga, upptäcka och åtgärda eventuella intrångsförsök, virusattacker och maskar.

Dina medarbetare i fokus

IT är ett stort orosmoln hos många som inte är helt insatta och det tar tid att ständigt hålla sig uppdaterad. Underlätta ditt eget arbete gällande IT-relaterade frågor och låt oss hjälpa er. Det ger en trygghet hos dina medarbetare och ni sparar både pengar och tid. Låt oss hjälpa er så att ni kan fokusera på tillväxt och utveckling av er kärnverksamhet.

Vi använder tredjepartscookies för vår hemsida i syfte att analysera och förbättra upplevelsen på hemsidan och lära oss mer om våra användare. Genom att använda vår webbplats godkänner du användningen av cookies på det sätt som beskrivits. Läs mer

Ok